Sonntag, 3. Februar 2013

Cennete girmeye hazir misiniz?

Merhaba! Yeni mal getirdim size :P

Yeni cikan albümlerden 2 favorimi paylasmak istiyorum. Sarkilari dinlerken sizler de bu iki sarkicinin rookie olduklarina inanamayacaksiniz.


Eric Nam



Star Audition: Birth of a Great Star yarismasinin 2. sezonunda Besinci olduktan sonra JYP´den aldigi teklifi reddedip bünyesinde Lee Hyori, SPICA, SS501 üyeleri Kim Kyu Jong ve Heo Young Saeng gibi sanatcilari barindiran B2M sirketi ile anlasti. Su siralar 23 Ocak´ta yayinlanan ilk albümü "Cloud 9"un promosyonlari ile mesgul.

Ana sarki Heaven´s Door

Albümde yer alan diger sarkilari dinlemek icin tiklayin.

Yarisma öncesi hayatindan bahsedecek olursak 1988 yilinda Atlanta´da dogup büyüdü. Sarki söylemeye cok kücük yaslarda baslayip piyano ve cello calmayi ögrendi. Lise yillarinda kendini gelistirmek icin youtube´a videolar yüklemeye basladi. O zamanlar sarki söylemeyi cok seviyor olsa da sarkici olabilecegine pek bir ihtimal vermiyormus.

Star Audition programina katilmaya youtube secmeleri sayesinde hak kazanmis. Yarismadan elendikten sonra Amerika´ya geri dönmüs ve aylarca süren görüsmeler sonucu B2M ailesine katilmaya karar vermis. B2M Eric´le caylak olarak degil de yeni sanatci olarak anlastigi icin direk albüm hazirliklarina baslayabilmis.


"Seni cennete davet ediyorum"

KABUL EDIYORUM!!! 

Eric´in benden en az 2 yas kücük oldugunu düsünüyordum. Günlerdir ahjumma mi oldum ben diye dolaniyordum ben meger benden büyükmüs. Nasil rahatladim anlatamam haha

Bu cocuk tam bir gezgin! Meksika, Panama, Bolivya, Hindistan gibi ülkelerde kalmis. Ingilizce, Korece ve Ispanyolca biliyor. Kaldigi ülkelerde yardim islerine katilmasi da artilarindan biri. Twitter hesabindan Türk hayranlara cevap vererek Türkiye´yi hep ziyaret etmek istedigini, harika bir ülke oldugunu duydugunu ve Türkiye´den destek gördügü icin sevindigini yazdi. Bu tarz fanservice´lere devam ettigi takdirde Türk hayranlarinin hizlica cogalacagini düsünüyorum. Biz severiz böyle seyleri.

Heaven´s Door klibi bana göre biraz fazla sevimli olsa da begendim. Albümde yer alan tüm sarkilari dinliyorum. Iyi bir his veriyorlar bana.


Eric cok sirin! Pamuk sekeri, pelüs ayi gibi bir sey. Sesi harika, cok yetenekli. Umarim güzel bir kariyeri olur.


Eric Nam´in resmi & kisisel hesaplari:

Twitter: https://twitter.com/ericnamofficial
Facebook: http://www.facebook.com/ericnamofficial
Youtube: http://www.youtube.com/user/EricSinging/


Simdi ikinci favorime gelelim..


d.ear / Lee Hyung Seok



Öncelikle sunu söylemeliyim ki bu adamin adini ögrenmekte bile zorlandim. Hakkinda cok az bilgi var. Ama basarili bir stalker olan ben pes etmedim ve bunun da üstesinden geldim!

d.ear 11.03.1986 dogumlu olan inanilmaz yetenekli bir arkadasimiz. Rookie oldugunu kabul edemiyorum ama ne yazik ki öyle. (Bunca zaman neredeydin sen? Niye saklandin??) Ilk albümü Love Graphy´i 23 Ocak´ta yayinlandi. Albümde yer alan 10 tane sarkinin hepsini kendisi yazdi ve besteledi. Ayni zamanda albümün prodüktörlügünü de yine kendisi üstlendi. Evet, o bir rookie. Ayrica Ingilizce´de biliyor.

Albümde yer alan sarkilari dinlemek icin tiklayin.

Ana sarki Time Goes By´a cekilen klip


d.ear´in resmi & kisisel hesaplari:

Twitter: https://twitter.com/d_earOfficial
Facebook: http://www.facebook.com/NoteEar

Umarim begenmissinizdir. Ben iki sarkiciyi da severek dinliyorum. Kore´de sürekli o kadar sarkici/idol cikis yapiyor ki ciddi yetenekli olanlar fark edilemiyor bile. Yetenekli olmak yetmiyor. Her seyini katarak sevdigin isi yapmak yetmiyor. Tutku yetmiyor. Para ve güc kimde varsa zirvelerde olan o dur. Tek "yetenegi" görünüsü olsa bile ve bu cok üzücü. Tabi sadece Kore´de degil dünyanin her yerinde durum ayni. Tutku mu dedim? Sacmalik. Insanlarin tek istedigi materyal seyler. PARA. Ve sanirim ün cünkü ün insanlara daha cok para getiriyor. Tutku, hayaller, eglence.. Bunlar gereksiz ve sacmalik olarak görülüyor. Insanin umutlarini öyle yikiyorlar ki hayaller bir kutuya koyuluyor o kutu bir daha asla acilmiyor. Bu konuyla ilgili bir film izledigim icin yaram desildi lol ama daha fazla uzatmak istemiyorum. Hayallerinizi kutulara koymayin ve sakin onlari gereksiz ve bos is gibi görenleri dinlemeyin. Eger hayaliniz Kore´ye gidip idol oppanizla evlenmek ise o baska haha LÜTFEN bunu yapmayin.

Güzel bir hafta gecirin! 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen