Mittwoch, 16. Januar 2013

Ekim´de basliyoruz!

Sonunda Kore´ye gidecegim tarih belli oldu! 



05.10.13-26.10.13
Tam 3 hafta!!!

Dogum günümden iki gün sonra Kore´de olacagim. Ekim´in en harika ay oldugunu hep söylüyorum. Öyle olmaya devam ediyor.

Henüz buna tam olarak sevinemiyorum bile. Insan böyle bir seye nasil sevinmez degil mi? Ucak biletini kazandim, bedavaya geldi. Bu tripler ne icin?

Bileti kazandim saniyordum ben. Kore Film Festivali´ni düzenleyenler ve sponsor sirket her yerde biletin hediye oldugunu vs. söyleyip durdu. Bunu kazanmasamda bu sene gitmeyi planliyordum ama bileti kazanmis olmam harika degil mi? Para biriktirmek daha kolay olacak.. Kore´de bilete verecegim parayla bir sürü seyler alabilirim.. Sertifika verildikten sonra bileti almak icin 3 ay mühletim vardi. 18 Ocak´ta süre doluyor. Bir kac gün önce gelecegimi söylemek icin aradigimda (baska bir sehire gitmeliyim) gidecegim tarihi de söylemem gerektigini ögrendim. Oysa ben bileti gidip alacagim sonra tarih belirleyip Kore´ye gitmek icin 1 sene zamanim var saniyorum. Bana öyle söylenmisti. Neyse, Kore´ye birlikte gidecegim arkadasim Büsra ile bayagi bir gerildik. Biz yaz tatilinde yada benim sonbahar tatilimde gitmeyi düsünüyorduk. Önceligimiz sonbahar tatiliydi ama ben önümüzdeki sene staj yapacagim icin tatilim 1 mi yoksa 2 hafta mi bilmiyordum. 2 hafta olursa 1 hafta hasta yazdiracagim kendimi öyle gidecegiz diye düsündük. Bu tatil olayini ögrenmek icin kac ögretmene sordum kimsenin haberi yok su son bir kac gündür hep bunlarla ugrastim. Sonunda bugün 2 hafta tatilim oldugunu ögrendim ve yola ciktim hemen. Asiana Airlines´in bürosuna vardim. Bileti kazandim saniyordum demistim degil mi? Ben insanlarin ne kadar düzenbaz ve cikarci oldugunu unutuyorum hep. Tax ücretini (vergi??) kendim ödemeliymisim. 360 euro!! Bu miktar bilet fiyatinin neredeyse yarisi. Inanilmaz sinir oldum gezi icin biriktirdigim paranin cogu gidecekti ama biraz düsündükten sonra almaya karar verdim. Daha fazla ertelemek istemiyordum.

Neyse kötü seyleri gecelim. Gidiste tam 10 saat 20 dakika havada olacagim. Yükseklik korkum oldugunu söylemis miydim? Simdiye kadar defalarca ucaga binmis olabilirim korkudan ölecek gibi olsamda bir sekilde katlanmaya calisiyordum ama bu sefer yol cok uzun ayrica yalniz ucacagim. Sakinlestirici sart yada narkozu verin gitsin :/ COK KORKUYORUM NE YAPACAGIM YA UCAK DÜSERSE YA SALLANIRSA YA UCAGA SERI KATIL BINERSE YA PILOT BAYILIRSA YA UCARKEN KAPI DÜSERSE??!!!!!

Yandim ben ama vazgecmeyecegim tabi ki. Bagaj hakki normalde 20 kiloymus ama benimki 30kilo + 10 kilo el bagaji olacak. Lütfettiler. Büsra da biletini ayni güne (varsa ayni saatlere) alacak cünkü havaalanindan birlikte cikmak istiyoruz haha. Kalacak yer olarak Hongdae düsündük ama henüz tam karar vermedik. Daha ayarlamamiz gereken bir sürü sey var. Hepsini güzelce halledecegimize inaniyorum ama beni endiselendiren planlayamayacagimiz seyler. "Oppa"larimizin etkinlikleri gibi hahaha. Özellikle ben Jay o siralar Kore´de olmaz diye korkuyorum. Eger onu görmeden dönersem öldürün beni lütfen. Bunun disinda bazi Koreli sanatcilarla ilgili cok fena planlarim var. Bu kadar mesafeden bile böyle basarili bir stalker olabiliyorsam orada neler yapabilecegimi siz düsünün. Sanatcilara ulasmak düsünüldügü kadar zor degil. Üstelik yabanci oldugumuz icin avantajliyiz biz. Hihi bekleyin ve görün!!


Bu arada Phantom yarin comeback yapiyor! (eger böyle harika bir grubu bilmiyorsaniz bir "hole in your face" dinleyin tamamdir)
Bu yayinladiklari teaser´lerden biri tabi eger böyle bir seye teaser diyebilirsek haha. Sanchez (0:55) nasil bir sey anlayabilmis degilim. Sesi cok cok güzel. Sarki söylerken tam bir prens havasi var. Ama rap yaparken birden Hip Hop yilzidina dönüsüyor. O masum, güzel sesten eser kalmiyor acayip swaggish oluyor. KPop dünyasina ait olan cogu sarkiciyi elestiren Koreliler Phantom´a cok güzel yorumlar yapiyorlar. Hatta Kore´nin efsane sarkicisi Cho Yong Pil adinin kullanilmasina izin verdi. Phantom´u feci begenmis olmali.




Annemle devamli süren bir savasimiz var. 5 yildizli ascilar gibi yemek yapabiliyor ve bu yemek yemegi seven benim icin hic iyi bir sey degil. Simdiye kadar Almanya´da sadece 4-5 kez disarda yedim desem inanir misiniz? Gerek duymuyorum evde yemekleri cok daha iyi yapan birileri (ben de dahil :P ) varken disari cikmaya. 


진짜 추워!!! 감기조심해! / Çinça çuvu!!! Gamgi cosimhe! (Hava cok soguk!!! Dikkat edin soguk almayin!)


2 Kommentare:

  1. İyi ettin iyi! Gidince unutursun tax faciasını. Benim iki tanıdığım Hongdae'de bir hostelde kaldılar çok memnundular. Zaten kısa süreli tatiller için -genç bir insana- en uygunu Hongdae bence. Yalnız hostel rezervasyonunuzu şimdiden yaptırın. Çünkü cidden ucuz Kore'deki hosteller. O yüzden de yer bulmak çok zor oluyor.

    Şarkıcılara ulaşmak zor değil demişken kkk. Senin benim ulaşmak istediğimiz adamlar başkaaa, milletin ulaşmak istediği adamlar başka XD Şanslı mıyız bu konuda dersin? Bence evet :D

    Umarım güzel bir toplu konsere denk gelirsin. Şahsen Illest Konfusion, Illionaire Records ve Amoeba Culture üyelerinin tamamının bulunduğu bir konser izleyemeden ölürsem gözüm açık gideceğimi düşünüyorum. Youtube videoları bir yere kadar yetiyor neticede kkk

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hostelleri arastirdim daha önce, cidden ucuz. Bazi merak ettigim seyler var bu konuyla ilgili.Sana sonra sorarim :) Bence idollere ulasmakta kolay ya :D Dogru yöntemleri kullanan basarili bir stalker isen her sey mümkün XD Tabi bizim istediklerimize ulasmanin daha kolay oldugu da bir gercek. Yess toplu konser *_*

      Löschen